Müügitingimused

Kingikulleri e-poe müügitingimused

Veebipoe kingikuller.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Meediaekspert OÜ (registrikood 10399977), asukohaga Madara tn 27, Tallinn 10612, Harjumaa.

 

  1. Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
    • Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
    • Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hind sisaldab tasu kauba kättetoimetamise eest.
    • Kauba kättetoimetamise tasu sõltub kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
    • Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
  2. Tellimuse vormistamine
    • Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad, sisestades oma ja kauba saaja isikuandmed. Kinnitame, et hoiame Teie isikuandmete turvalisust.
    • Isikuandmete ankeedi täitmise järel tuleb valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.
    • Müügileping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. Saadame e-postiga kinnituse tellimuse tegemisest ning kuvame kinnituse tellimuse vastu võtmisest ka veebilehel.
    • Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitame sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastame tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
  3. Kohaletoimetamine
    • Veebipoest kingikuller.ee tellitud kaubad toimetame kohale ainult Eesti piires.
    • Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
    • Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1-5 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist.
    • Erandlikel juhtumitel on meil õigus kaup kohale toimetada kuni 30 kalendripäeva jooksul.
  4. Taganemisõigus
    • Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
    • 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil, nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
    • Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
    • Kauba tagastamiseks palume esitada meile tagastamisavalduse aadressile info@kingikuller.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
    • Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv kaup ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).
    • Ostja peab kauba tagastama e-kirja saatmisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
    • Veebipood tagastab kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest.
    • Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
    • Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
    • Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
  5. Pretensiooni esitamise õigus
    • Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
    • Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@kingikuller.ee või helistada telefonil +372 56669965
    • Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
    • Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
    • Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
  6. Isikuandmete töötlemine
    • Veebipood töötleb Teie isikuandmeid müügilepingu täitmiseks ja ka meie õigustatud huvi alusel. Palun tutvuge meie andmekaitsetingimustega, kus oleme detailselt kirjeldanud meie õiguseid, kohustusi ja vastutust ning Teie õiguseid seonduvalt Teie isikuandmetega.
  7. Vaidluste lahendamine
    • Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@kingikuller.ee või helistada telefonil +372 56669965
    • Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
    • Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.
Top Navigation
Secondary Navigation
Social profiles

on teie ostukorvi lisatud

Vaata ostukorvi